15 februari, 2008

Scrap...





Har äntligen lyckats att göra en LO. Min inspiration har varit lägre än lägst men igår var jag hos Johanna och då fick jag lite inspiration. Igår kväll gjorde jag en LO med Elin och hennes kompis Linn.

Jag känner att jag vill scrappa men tiden finns inte alltid. Så fort jag sätter mig vid skrivbordet eller datorn så händer det nånting annat som gör att jag måste gå ifrån.




Förra helgen var vi till Nalovardo och åkte slalom, det är mitt lilla paradis...




Ha det så bra!




Många kramar








3 kommentarer:

Anna-Leena sa...

Åh vilken fin lo. Min pyssel insperation har nog flygit sin kos å vetegudars om den kommer tillbaka. Hade ni nån stuga i Nalovardo?? Skönt att kunna åka i väg sådär. Trevlig Helg kram Anna-Leena.

Anonym sa...

Men du, den blev ju jättebra!! Keep on going =)
Kram.

Anonym sa...

Glömde mitt namn....
/Johanna