10 juni, 2008

*** Scrapbooking ***

Idag har jag äntligen fått klart korten till Sannas dagisfröknar. Korten ska vara från 5 6-åringar som slutar på dagis. Vi ska även ge dom en blomma.
Så här blev korten:


Det är samma text på alla 4 korten men jag tänkte det kunde vara kul med lite olika utseende...

Jag passar även på att lägga in 3 Lo:s som jag gjorde när jag var i Luleå en söndag för ett tag sen.
Den här LO:n är på mig och Magnus när vi gifte oss. Jag tänker skriva i den vita cirkeln men jag vet inte riktigt vad...



Den här är på Sanna och mormor.


Den sista LO:n är på Elin och Sanna när de badar i vattenspridaren.


Ha en bra kväll.

Kramisar från Anna.

3 kommentarer:

Färjtorp sa...

Hej!!
Men så fina korten blev! Nu fick jag ju en idé...

Dina LOs blev oxå kanon. Längesen man gjorde nåt nu hmm.

Ha det.
Kram Johanna

Anonym sa...

Finfina kort! Sommriga tycker jag och en bra idé som jag kanke apar efter...

Ha en bra!
Kram Eivor

www.eivor.blogg.se

Anna-Leena sa...

Jättefina kort då måtte dagisfröknarna blivit glada.
Lo´sarna var me jättefina fint med det svart vita bröllops kortet.
Trevlig Helg
Kram Anna-Leena.