08 oktober, 2008

Fick en "uppmaning" idag av min kära kusin att jag ska skriva i bloggen så nu tänker jag göra det =).
Igår (tisdag) hade vi Representantskap i Vårdförbundet Norrbotten. Där skulle det väljas till ny styrelse för 3 år och jag blev en av ledamöterna *heja mig*. Det känns jätte spännande att fortsätta jobba fackligt men samtidigt får jag en liten klump i magen, klarar jag verkligen av detta? Jag vet att jag inte ska kunna "allting" MEN det är inte kul att vara nybörjare igen.

Igår hade vi oxå förmånen att få lyssna på Atle Johansen i 4 timmar. Han pratade om Beröm och han är en helt otrolig föreläsare. Om ni får chansen att lyssna på honom SÅ TA DEN DÅ!!!

Idag när jag kom hem berättade Sanna att hon hade fått läsläxa och ville läsa för mig. Det är så kul att höra när hon ljudar bokstäverna för att få ihop ett ord. Hon är så otroligt duktig!!

Hoppas ni alla mår bra och säg till er själva: "JAG ÄR BRA"

Kram på er // Anna

Inga kommentarer: