14 september, 2009

Hanna L och hennes dtr var hos mig och flickorna i lördas. Det var roligt att träffa henne, det var sååå länge sen. Vi gick på stan hela dan och sen var vi bara hemma på em. Vi åt tacos till middag och sen for hon hem vid 18.30...

Jag har blivit förkyld och igår mådde jag inte nå bra, hade lite feber och var snorig och trött i hela kroppen. Idag känns det lite bättre men jag är inte helt frisk. Det är då inte svininfluensan iaf!! Det är bara att ta nya tag imorgon :-)

Mange kom hem idag från älgjakten men for igen efter Elins fotbollsträning. Han har faktiskt fått skjuta en älg igår! *jippi!*

Håller på med två kort som jag har tänkt att ge bort. Vet bara inte när orken och inspirationen ska infinna sig...blev så sugen att scrappa när jag såg bilderna från Pysslarnas scrapdag! Hoppas att jag kan vara med någon gång...

Nu är det dags att sussa.
Kranisar från mig

Inga kommentarer: