01 mars, 2008

En underbar vecka =D

Hej på er allihopa!

Som tur var mådde Elin bättre på fredan och vi tog oss iväg till Nalovardo. Det har varit helt underbart. Vi har åkt slalom alla dagar och myst på kvällarna.

Igår (fredag) åkte jag och Sanna och hunden hem. Jag jobbar i helgen och Sanna är hos mormor och morfar. Hon hade nog inte orkat vara i N. under helgen, det skulle bara ha slutat med bråk mellan henne och Elin.
Jag och Sanna hade en myskväll igår, vi åt på Frasses och sen köpte vi godis och såg på Let's dance. Sanna somnade i min famn framför teven *mysigt*.

Med posten kom ett brev...jag har inte fått jobbet som företagssköterska. Men det gör inte så mycket eftersom jag ska vara fackligt anställd.

Det här med facket känns bra men det känns som om jag inte kan leva upp till deras förväntningar, fast egentligen vet jag inte riktigt vad de förväntar sig av mig...På måndag ska jag träffa vice ordf. och då kanske det känns bättre =)

Ha en fortsatt bra helg. Kramisar på er // Anna

2 kommentarer:

Anna-Leena sa...

Skönt att ni kom er iväg & fick en välförtjänt ledighet. Blev lite avis när jag läste att ni ätit på frasses...ahhhhh jag älskar frasses. När vi åker upp till min pappa i kalix blir det alltid minst två besök där... MMMM.
Synd på jobbet :(
Ha de gott många kramar Anna-Leena

Anonym sa...

Hej, ock tack för titten i min blogg! Va härligt ni verkar ha haft det i Nalovardo- det är fint där. Kul med lite nytt på jobbet! Ha det bra, Jeanette