13 mars, 2008

Kortmakare

Här kommer några kort som jag och Elin har tillverkat!


Det här kortet har jag börjat med för längesen men nu blev det äntligen färdigt. Jag använde en skiss från hanglar.blogg.se


Det här kortet har jag gjort till min mamma. I kortet skrev jag "Mor lilla mor vem är väl som du? Ingen i hela världen. Jag älskar dig mamma!" Hon blev jätte glad =D



Det här kortet har Elin gjort. Hon ville göra ett likadant kort som jag. Hon gav kortet till sin fröken.

Idag har jag varit hemma med Elin. Hon har feber och är förkyld.
Ha en fortsatt trevlig torsdag!

Kramisar från ett slaskigt Piteå.

3 kommentarer:

Anna-Leena sa...

Vilka fina kort. Vad gulligt det du gjort till din mamma. Elin har ärvt mammas talang jättefint kort. Jag gjorde ett kort i lördags det var ett tag sen. Ha en underbar helg. Själv ska jag jobba hela helgen :(. Kram

Anonym sa...

Vilka fina kort! ♥

Anonym sa...

Vilka jättefina kort! Jag har också de stämplarna från Panduro och jag bara älskar dem!