28 december, 2008

Flickorna fick en "åkgrej" i julklapp och igår for vi till Vallsberget för att pröva den i en riktig backe. Elin muttrade lite i bilen om att hon ville åka slalom istället men när vi kom dit var kön till liften hur lång som helst! Då sa Elin "vilken tur att vi inte ska åka slalom!". Vi var trots detta där i mindre än en timma, de tyckte att det var tråkigt att åka i pulkbacken...

På kvällen for vi till Jörgen och therese och åt middag och spelade corong. Det var roligt men jag var ju HELT VÄRDELÖS, så vi måste köpa oss ett eget och TRÄNA, TRÄNA!!!

Idag har jag målat lite med mina Distresser och jag har insett att jag behöver hjälp. Jag skulle behöva någon form av vägledning hur jag ska måla för att få det så fint som så många får.

Finns det någon som kan hjälpa mig??

Ha det så bra, kramisar från Anna.

Inga kommentarer: