02 augusti, 2008

Bada och basta på en bastuflotte...

Ikväll ska jag fara och vara på en bastuflotte med min man och några nära och kära vänner, utan barn =).
Jag har ingen aning om hur flotten ser ut men jag hittade en bild på en bastuflotte, den ser väl mysig ut...

Jag ska försöka komma ihåg att ta med kameran så ni får se hur den ser ut.


Tidigare i veckan har vi haft jätte varmt och skönt väder. Jag och Mange bestämde att vi ska sova i tält inatt...Nu är ju inte vädret lika varmt och skönt...men vi får väl värma varandra istället ;)
Ha en trevlig helg allihopa!
Många kramar från Anna =D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt det låter med en bastuflotte. Du har fått en utmärkelse!

Anonym sa...

Ni hade säkert jättetrevligt på bastuflotten, lät jättemysigt.
Fint du gjort här i din blogg, me like.
En vacker dag ska jag nog också uppdatera min blogg, inte riktig på prio ett när vi oftast bara är hem till några snabba svängar och så.
Tänker på Er!

KRAM från mig,
Eivor

Anna-Leena sa...

Låter jättemysigt det blir säkert trevligt. Vad fint du gjort i bloggen. Måste fixa min sen men nu är vi på sem i norrland.
Ha de bra.
Kram Anna-Leena.