07 augusti, 2008

Idag har mitt nya liv börjat (undrar just HUR många liv jag har egentligen....), jag har köpt mig en stegräknare =D. Så nu är det bara att PROMENERA som gäller!

Här kommer en bild från bastuflotten som vi var på i lördas. Den var jätte fin och vi hade det MYCKET trevligt. Vi sov inte i tält utan vi tog med vårat husvagn och det var en smart handling av oss eftersom det var SVINKALLT på kvällen/natten.






Här kliver vi på flotten med all vår packning. Vi grillade hamburgare och drack gott hela kvällen.



Det här är inne i vårat husvagn...



Här är "sovrummet"...



Ha en skön torsdagskväll. KRAMISAR

3 kommentarer:

Färjtorp sa...

Hej min vän! Så mysigt ni verkar ha haft det. Vilken fin bastuflotte!

Om du går ut på prommis så ta mig med =) behöver verkligen komma ut och röra benen... inte gått på hela sommaren jue!!!

Ha en trevlig helg
Kram Johanna

Anna-Leena sa...

Såg ju riktigt mysigt ut på bastuflotten.

Mysig husvagn häftigt med våningssäng. Jag har varit på 3 dars husvagnssemester på piteå havsbad. Det var trevligt.

Trevlig Helg
Kram Anna-Leena.

Anonym sa...

Idag har MITT nya liv börjat också. Nu jäklar! Hoppas familjen mår bra. Börjar vara dags för junta nu, eller vad säger du?