18 augusti, 2008

I helgen som gått hade vi kvartersfest på fredagkväll. Vi samlades i lekparken och grillade och hade mycket trevligt!

På lördan var det ÖIF-dagen. Alla lag fick spela match och på så sätt visa upp sitt lag. Elins lag spelade två matcher som dom vann! Senare på kvällen var det fest för ledare och föräldrar. Tyvärr jobbade jag kväll så jag fick inte vara med på den...

På söndan var det småstjärnorna i Badhusparken och både Elin och Sanna var med. Sanna ställde upp själv (!) med "Hej Sofia". Hon var jätte duktig.
Elin hade två kompisar med sig och de mimade och dansade till Sareks "Genom eld och vatten". De var oxå jätteduktiga och det tyckte även domarna så de VANN!

I veckan är jag ledig och det känns jätte skönt. Idag har det tyvärr regnat HELA dagen =( Jag blir så deppad av allt regn och mörker.
Det är ju egentligen perfekt väder för att vara inne och se på OS. Såg idag när Sanna Kallur missade första häcken i semifinalen...oj vad jag tyckte synd om henne!

Ha en fortsatt trevlig kväll. Kramisar från mej ;o)

Inga kommentarer: