19 september, 2008

Inatt drömde jag att jag var på scrapdagen som jag ska på imorgon. Det som var tråkigt i drömmen var att jag inte hann göra ett enda kort eller LO!!
Innan jag somnade igår så skrev jag på ett papper det jag skulle vilja hinna göra och det blev ganska mycket, så det är inte så konstigt att det blev som det blev i drömmen *skrattar*.

Det känns skönt att det är fredag (som alltid). Ikväll blir det nog badhuset (om flickorna får som de vill...). Det jag egentligen borde göra är att STÄDA huset. Magnus är borta hela veckan och jag har inte fått nånting gjort hemma, förutom att det blivit MER stökigt :(

Hoppas ni alla får en bra helg. Vi får väl se om jag hinner scrappa ihop nåt som jag kan visa upp här (hoppas det).

Till sist: "Var dig själv. Alla andra är redan upptagna" (Oscar Wilde)

Många kramisar från mig ;o)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Spännande att se vad du har planerat att göra. Jag hade en dröm om att jag inte hann packa och kom skiiiit sent till träffen*asg*.
Ska packa ikväll, vi hörs!

//Eivor

Anna-Leena sa...

Hoppas du hade roligt på scrapdagen & att du fick mycket gjort. Ser framemot dina verk.
Ha de bra
Kram Anna-leena