12 september, 2008

Äntligen fredag :oD

Det känns så skönt att det ÄNTLIGEN är fredag!
Veckan som gått har varit bra.
Sanna har börjat dansa på en dans- och musikskola 1g/v. Det känns kul att hon oxå har en aktivitet att fara på.

På söndag ska vi på dop så jag ska försöka få ihop ett kort till lilla Ebba.
Ikväll blir det inte så mycket aktiviteter om jag får bestämma. Magnus är och jagar så det är jag och flickorna hemma (det kanske blir ett besök hos MAX...)

Just nu längtar jag till nästa lördag då det är scrapträff i Luleå. Det ska bli så kul att få sitta och pyssla en hel dag och även att se vad alla andra gör *klappar händerna*.

En spahelg är ju oxå inplanerad och den ser jag verkligen framemot *ler*. Jag längtar till maten, spa-behandlingen, sällskapet och stillheten...

Ha en trevlig helg för det ska jag ha!

Kramisar // Anna

1 kommentar:

Färjtorp sa...

Heej! Hoppas er kväll blev lugn och skön. Här har vi oxå ätit Maxmat =) efter jag kom från jobbet.

Det ska bli jätteskoj med scrapträffen!!! Längtar jag med.

Kul med Sannas dans, är det dansstudion? Har ringt förrut men aldrig kommit fram...

Kramar Johanna