05 september, 2008

Utmaningar.

Jag har lite dåligt samvete...
För ganska lägesen fick jag en utmärkelse av 3 personer, och jag har inte haft tid att ta mig an dom. De som ville ge min blogg en award är Ejja, Anna-Leena och Jeanette. Jag blev jätte glad över detta eftersom jag inte tycker att min blogg är speciellt bra så jag tackar och bockar!!





There's some rules for this award as well:
1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls you've nominated

Problemet jag har är att jag inte har 7 personer att skicka denna till. Men jag skickar tillbaka den till Ejja, Anna-Leena och Jeanette, dessutom får Johanna, Patricia och Filuri utmärkelsen av mig. Jag gillar alla dessa bloggar för de ger mig inspiration.

Jag har fått en utmaning av Johanna samt en utmärkelse:

3 saker jag gör när jag vaknar:
* Tittar på väckarklockan för att se hur länge jag snoosat (om jag måste skynda mig upp)
* Försöker hitta bra skäl till att stiga upp.
* Är inne på toaletten alldeles för länge...

3 saker jag måste ha under dagen:
* Kaffe
* Kaffe
* Tid vid datorn

3 personlighetsdrag hos mig:
* Lugn (iallafall enl. andra)
* Bra på att lyssna
* Lätt stressad på morgonen (pga trötthet?)

3 saker jag gärna ägnar mig åt:
* Umgås med min familj och vänner
* Promenader och träning
* Pyssla

3 saker jag drömmer om:
* Att mina nära och kära får vara friska
* Resa till varmare länder
* Bli duktig i mitt arbete

Alla som vill får ta sig an denna utmaning...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har också dåligt samvete för att inte ha skrivit ngt om utmaningen jag fick bla. Ska göra det idag hade jag tänkt. Är hemma idag, har varit lite dålig men hoppas att det blir bättre med lite vila.
Hoppas allt är bra med Er.

Tack för utmärkelsen*ler*

Kram från mig,
Eivor