18 maj, 2008

Djur...

Tänkte visa våra nytillkomna djur...



Det här är Nina Kanin. Vi hämtade henne på lördag. Just nu bor hon i vårat garage i väntan på varmare väder. (Idag har det haglat!!!) Visst är hon söööt!




Den här tigern blev till idag på fm. Visst ser den skräckinjagande ut, eller...






Dom här renarna är ju inte våra men de var så många så jag vill visa dom för er!

Hoppas ni haft en bra helg. Vi har varit på Elins dansuppvisning på lördagen och på kvällen var Elin på pyjamasparty.
Mange har varit och "somrat" skoter på stugan.
Idag har Elin haft fotbollsträning och det var svinkallt ute, långkalsonger och
vinterjacka behövdes!! Jag är såå less på denna kalla vår, jag vill ha värme och sol!!

Nu är det dax för sängen. Ha det så bra, kramisar i massor från Anna.

4 kommentarer:

Färjtorp sa...

Vilka söta djur! Speciellt den där tigern, en sån skulle jag vilja ha ;)

Vet du, jag har oxå haft en kanin som hette Nina, haha. Er var skitsöt med det långa håret!!

Hoppas det går bra med allt jobb...
Kramar Johanna

Anonym sa...

Kaninen var ju bara sååå söt!! Sött litet hus hon hade. Gillar Er lilla tiger också.
Jobba vidare, går allt bra förresten?

Kram från mig, Eivor
www.eivor.blogg.se

Anna-Leena sa...

Söta små djur speciellt tigern.
Vi har varit lite inne på att skaffa kanin men ska nog vänta tills barnen blir lite större.
Häftigt kortet med renarna.
Hur går det på jobbet???
Skickar lite sol & värme =)
Kram Anna-Leena.

Elinwallon♥ sa...

Saknar Nina!

♥ xD