13 maj, 2008

Fortfarande strejk

Är på väg till strejkcafét för att äta lite lunch och sen informera om vad som är på gång.



Har idag varit och hängt upp röda strejklappar på sjukhuset eftersom det är någon som tar ned dom hela tiden!



Snacka om sandlådenivå!!



För tillfället är jag helt uppslukad av strejken och jag hinner inte scrappa. Men jag ska ta kort på det jag gjort och lägga in. Idag tog min man med sig datorn för att få den uppgraderad och rensad så nu har jag ingen dator hemma...



Hoppas ni alla mår bra och att ni hejar på oss sjuksköterskor, röngensjuksköterskor och biomedicinska analytiker. Om ni vill ha information om våran strejk kan ni gå in på http://www.vardforbundet.se/



Ha det gott, kramisar från Anna.

4 kommentarer:

Anna-Leena sa...

Hej!!
Självklart håller vi tummarna för er.
Kram Anna-leena

Anonym sa...

Du kämpar på bra vännen! Ibland blir det paus i scrappandet, ibland finns bara inte tid och ork...
Ha en bra helg!

Kram från mig,
Eivor
www.eivor.blogg.se

Anonym sa...

Ni är tuffa. Fortsätt kämpa, vi hejar på er!
Tone

Anonym sa...

Själv är jag uttagen i strejk den 29/5. Då går hela medicinkliniken på vårt sjukhus. Jag tror väl att det blir en lösning tills dess. Att dra ner 5 medicinavdelningar inkl MAVA och HIA blir nog svårt.....